هیپو 2023 جولانگاه ایرانی­ها می شود؟؟

تاریخ : 1401/09/28

هیپو 2023 جولانگاه ایرانی­ ها می شود؟؟

المپیاد جهانی هیپو به عنوان عرصه ای برای رقابت زبان­ آموزان غیرانگلیسی زبان اگرچه تولد و رشد خود را از سرزمین چکمه در جنوب اروپا آغاز کرده اما طی مدت کوتاهی توانسته است به یک فستیوال محبوب در میان کودکان و نوجوانان سرتاسر دنیا بدل شود و جایگاه خوبی در میان علاقه­مندان فراگیری زبان انگلیسی برای خود دست و پا کند اما حکایت ایران عزیز ما از دیگر کشورها جداست! خانواده بزرگ هیپو ایران که طی زمان اندک 4-3 ساله در گستره­ ای به وسعت چهارسوی ایران زمین توسعه یافته مطابق عادت ایرانیان از یک مصرف کننده خدمات هیپو به یک شریک علمی و راهبر توسعه­ ای تبدیل شده و تلاش می کند با مشارکت فعال در عرصه تولید فکر و برنامه­های توسعه­ ی هیپو به توسعه این رویداد علمی کمک کند.

برگزاری نشست های علمی- اجرایی خانواده بزرگ هیپو ایران با حضور نمایندگان هیپو در شهرها و استان های مختلف کشور، پیاده سازی ایده های علمی همچون مدرسه آنلاین هیپو (که قابلیت پیاده سازی در گستره جهانی را نیز دارند)وغیره ، ارائه خدمات موسسه گیت هاوس اواردز و کمپ تابستانه هیپو و... از جمله مواردی است که می­تواند در رشد و موفقیت زبان آموزان کشورمان  نقشی موثر ایفا کند.

تجربه حضور کودکان و نوجوانان کشورمان در دوره های گذشته المپیاد هیپو و موفقیت های کسب شده در این المپیاد در کنار خدماتی که هیپو ایران در دستور کار خود قرار داده نویدبخش آینده ای روشن تر از پیش برای شرکت کنندگان ایرانی هیپو است تا جایی که می توان امیدوار بود هیپو 2023 و به خصوص دوره های بعدی این المپیاد به محلی برای درخشش زبان آموزان ایرانی تبدیل خواهد شد. درخششی که کمک می کند فرزندان میهنمان اشتیاق بیشتری به فراگیری زبان شیرین انگلیسی به عنوان زبان رسمی بین المللی در خود احساس کنند و تلاششان برای توفیق در فراگیری این زبان بیش از پیش شود.

 
 


 

TOP