آشنایی کلی با المپیاد جهانی هیپو در ایران

تاریخ : 1401/10/04

المپیاد زبان انگلیسی هیپو از سال ۲۰۱۲ تا کنون توسط انجمن جهانی هیپو (Global Hippo Association)  بصورت بین المللی برگزار میشود.

دفتر مرکزی المپیاد جهانی هیپو در کشور ایتالیا قرار دارد و دو کشور صربستان و کرواسی در مدیریت این رویداد جهانی مشارکت دارند.

طبق آخرین تجربه (المپیاد 2022) بیش از 70 هزار دانش آموزان 5 تا 19 سال از بیش از 60 کشور دنیا در شش سطح و در چهار مهارت خوانداری، نوشتاری، گفتاری و شنیداری در این المپیاد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سازمان جهانی هیپو با معرفی یک هماهنگ کننده (coordinator) در هر کشور غیرانگلیسی زبان تمامی مراحل اجرایی المپیاد از تبلیغات و ثبت نام متقاضیان تا برگزاری آزمون، اعلام نتایج و تحویل مدارک را به او می­سپارد و در تمامی مراحل المپیاد به صورت مستقیم و غیرمستقیم (توسط موسسه هماهنگ کننده) از شرکت کنندگان پشتیبانی می کند.

موسسه خلاقیت جوانان پارسه به پشتوانه بیش از سه دهه فعالیت آموزشی، علمی- پژوهشی و نیز فعالیت اجتماعی داوطلبانه زبانسرای حافظ (قائدی) در استان بوشهر مسئولیت نمایندگی مرکزی هیپو در ایران را بر عهده گرفته و با افتخار به کودکان و نوجوانان ایرانی علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی خدمت می کند. این موسسه توسط ارسطو قائدی برازجانی و بهادر قائدی برازجانی در دو بخش اداری (اجرایی) و علمی مدیریت می شود.

ده ها موسسه فعال و تلاشگر آموزش زبان انگلیسی در شهرها و استانهای مختلف کشور در امر توسعه رویداد جهانی هیپو در ایران با موسسه پارسه همکاری اثربخش و مستمر دارند تا متقاضیان بتوانند با آسودگی خاطر در این رویداد علمی بین المللی شرکت کنند و برای کشورمان افتخار کسب نمایند.

موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران در پاییز 1401 با راه اندازی شعبه خود در شهر تهران تلاش جدیدی را برای توسعه هیپو ایران و ارائه سایر خدمات موسسه در سطح کشور آغاز کرده است.

مسیرهای ارتباطی هیپو ایران:

تلفن: دفتر برازجان (استان بوشهر)                                        34246613 (077)

                        تهران                                                     88031787 (021)

ایمیل روابط عمومی:                                                           pr.hippoiran@gmail.com

پایگاه اینترنتی هیپو ایران:                                                     www.hippoiran.ir

 

TOP