کمپ تابستانه، خدمت جدید انجمن هیپو به علاقه مندان زبان انگلیسی در ایران

تاریخ : 1401/10/11


انجمن جهانی هیپو به عنوان یک نهاد علمی- آموزشی در سطح بین الملل تلاش می کند خدمات آموزشی جامع و کاملی را جهت رشد و پیشرفت زبان آموزان در سراسر دنیا تعریف و زمینه ارائه آسان و سریع آن به علاقه مندان را فراهم سازد. در همین راستا و با تعامل انجام شده میان نمایندگی ایران و دفتر مرکزی هیپو ایتالیا کمپ تابستانه هیپو (ایران) وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

در توضیح کمپ تابستانه هیپو (ایران) می توان گفت این کمپ یک فرصت علمی- آموزشی شگفت انگیز است که در راستای اهداف انجمن جهانی هیپو ایتالیا و در جهت رشد علمی و اجتماعی زبان‌آموزان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی هیپو ایران و به نقل از ارسطو قائدی مدیر نمایندگی مرکزی هیپو در کشورمان کمپ ۲۰۲۳ هیپو شامل چهار کلاس در دو سطح است و سقف پذیرش این دوره (2023) ۶۰ نفر (۴ کلاس با ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر) خواهد بود. دوره های زبان انگلیسی این کمپ توسط مدرسین بین المللی هیپو برگزار می‌شود و شامل روزانه ۴ ساعت آموزش خواهد بود.
با اعلام قائدی، دروس قابل ارائه در کمپ بر اساس سرفصل ها و اهداف انجمن جهانی هیپو می باشد که با هماهنگی کامل انجمن جهانی هیپو ایتالیا توسط تیم برگزار کننده ارائه می شود. مدیر هیپو ایران با اشاره به استانداردهای کمپ می گوید: در مراحل مختلف از تعیین کلاسها، محل اسکان و خوابگاه تا تعریف محتواهای آموزشی و بیمه دانش آموزان، استانداردهای مورد نظر انجمن جهانی هیپو در نظر گرفته شده و به این ترتیب شاهد برگزاری یک کمپ تابستانه مطابق با معیارهای بین المللی خواهیم بود.
گفتنی است مدت زمان کمپ تابستانه هیپو ۲۰۲۳ پنج روز خواهد بود که از ۲۲ ژوئن سال میلادی جاری (اول تیرماه ۱۴۰۲) آغاز می‌شود.

TOP