فرصتی ویژه برای بین المللی شدن مدرسان زبان انگلیسی در ایران + فرصتهای اشتغال با درآمد دلاری

تاریخ : 1401/11/02

در دنیای امروز امکان فعالیت شغلی بین المللی به  عنوان یک فرصت ویژه در دسترس بسیاری از مشاغل قرار گرفته است. ظرفیتی فوق العاده که باید آن را مدیون شبکه های اجتماعی، فضای اینترنت و عصر ارتباطات بدانیم. یکی از زمینه های کسب درآمد عالی در عرصه اینترنت، مبحث آموزش زبان انگلیسی است که اگر چه با توجه به ارتباطات گسترده اجتماعی در سطح بین المللی به یک ضرورت فراگیر و همگانی تبدیل شده اما تا حد زیادی در کشور ما مغفول مانده است و بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی و فعالان عرصه زبان های خارجه اطلاع چندانی از این موضوع ثروت ساز ندارند یا راه بهره بردن از این ظرفیت شگرف را نیافته اند.
شاید نخستین سوالی که در این زمینه ذهن جستجوگر را به خود درگیر می کند این است که برای تدریس در سطح بین المللی به چه استانداردهایی باید دست یافت و راه دستیابی به این استانداردها چیست؟
اولین پیش شرط این است که سطح زبان انگلیسی دستکم معادل B2 در استاندارد CEFR برخوردار باشیم. دانش زبانی که عموما همه مدرسان زبان انگلیسی یا زبان آموزان سطوح پیشرفته در کورس های مختلف زبان انگلیسی در کشورمان از آن برخوردارند. پس از این بابت جای نگرانی خاصی نیست اما دومین شرط این است که دوره تربیت مدرس مطابق استانداردهای بین المللی را گذرانده باشیم. موسسه گیت هاوس اواردز انگلستان که اختصارا GA خوانده می شود این امکان را به آسانی فراهم آورده و از طریق نمایندگی انحصاری خود در ایران (موسسه خلاقیت جوانان پارسه و زبانسرای قائدی/ حافظ) در اختیار علاقه مندان قرار داده است. این دوره ها در قالب دوره های TEFL و دوره های کوتاه مدت تا بلند مدت تربیت مدرس بین المللی GA و زیر استاندارد CEFR تعریف شده و با سهولت قابل لمس نسبت به دوره های مشابه در اختیار همه علاقه مندان به تدریس زبان انگلیسی قرار گرفته است. در دوره های تربیت مدرس موسسه GA متقاضی می تواند طی دستکم 120 ساعت تا حداکثر 300 ساعت آموزش و آزمون به دانش و استاندارد لازم برای تدریس زبان انگلیسی در سطح بین المللی (ویژه زبان آموزان کشورهای غیرانگلیسی زبان) دست یابد و با فعالیت در عرصه تدریس زبان انگلیسی از یک درآمد دلاری فوق العاده و شگفت انگیز برخوردار شود. مخصوصا وقتی به خاطر بیاوریم نرخ برابری دلار با تومان در چه سطحی قرار دارد! (در لحظه نگارش این یادداشت یک دلار بالاتر از ۳۷ هزار تومان است!) و البته فراموش نکنیم که این موقعیت ویژه صرفا به مدرسان زبان انگلیسی اختصاص ندارد بلکه یک مهندس مکانیک، دانشجوی پزشکی، کارشناس عمران یا هر فرد دیگری که از دانش زبانی مطلوب برخوردار باشد این امکان را خواهد داشت که از فرصت بزرگ دوره‌های GA بهره ببرد.
منطق حکم می کند چنین ظرفیت فوق‌العاده ای را هرگز دستکم نگیریم زیرا در عین حالی که می تواند یک فرصت ارزشمند برای ارزآوری به کشورمان باشد خواهد توانست به عنوان یک فرصت شگفت انگیز ثروت آفرینی برای تک تک کسانی که از دانش زبانی مطلوبی برخوردارند به شمار برود!
برخی از سایت ها و مراکزی که پس از طی دوره های TEFL موسسه GA آماده پذیرش شما به عنوان مدرس زبان انگلیسی در سطح بین المللی هستند و امکان کسب درآمدهای شگفت انگیز را برایتان فراهم کرده اند:
 https://www.indeed.com
 https://www.teachaway.com/tefl-jobs
https://www.tefl.com
https://www.theteflacademy.com
https://www.indeed.com
https://englishjobsturkey.com
https://gocambio.com
https://jobs.theguardian.com
https://lovetefljobs.com
https://tefluniversal.com
https://www.eslbase.com
https://www.eslcafe.com
https://www.glassdoor.com
www.goabroad.com
https://www.tefl.com
https://www.theteflacademy.com

این نکته را هم در نظر داشته باشید که با عضویت در خبرنامه چنین سایتهایی بصورت روزانه از فرصت های شغلی جدید برای شما رونمایی خواهد شد!!

پس این یک پیشنهاد منطقی و عاقلانه است اگر از شما دعوت کنیم با شرکت در دوره های تربیت مدرس GA خود را برای استفاده از این فرصت های درآمدی جذاب مهیا کنید.

موسسه خلاقیت جوانان پارسه به عنوان نماینده انحصاری موسسه Gatehouse Awards انگلستان در ایران آماده ارائه خدمات دوره های تربیت مدرس به شماست.

با سایت www.parsehinst.ir همراه باشید و از فرصت دوره های تربیت مدرس بهره ببرید.

 

TOP