روزهای پرترافیک خانواده هیپو

تاریخ : 1401/12/08

سال 1401 خورشیدی  به هفته ها و روزهای پایانی خود نزدیک می شود و ما ایرانیان طبق سنتی دیرین خود را برای رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت کم کم- مهیا می کنیم. خانواده بزرگ هیپو ایران اما در کنار برنامه های ثابت و سنتی اسفندماه، برنامه های حرفه ای و شغلی ویژه ای نیز در دستور کار دارد. در حالیکه بسیاری از هم میهنانمان در چنین روزهای سعی می کنند بخشی از فعالیت های شغلی خود را کاهش داده و زمان بیشتری را صرف مسائل شخصی خود کنند هیپویی ها با تلاش و تکاپوی بیشتر تلاش می کنند در مسیر ارائه ی خدمتی شایسته تر و فراگیرتر به فرزندان ایران عزیز امور حوزه شغلی خود را توسعه داده، مهیای برگزاری یک رویداد هیجان انگیزتر، باکیفیت تر و گسترده تر از قبل در قالب المپیاد جهانی هیپو شوند.

همکاران تلاشگر هیپو ایران در شهرها و استان های مختلف و نمایندگیهای هیپو و موسسه خلاقیت جوانان پارسه در این روزهای پایانی سال و با توجه به اینکه به روزهای واپسین مهلت ثبت نام زبان آموزان و دانش آموزان جهت حضور در رویداد بزرگ و بین المللی هیپو رسیده ایم با تلاش و تکاپویی بیش از گذشته مشغول ارائه مشاوره های مفید و کاربردی و ثبت نام این عزیزان هستند. در کنار ثبت نام زبان آموزان در سایت هیپو همکاران هیپو ایران مشغول تدارک وسیع برای شکل گیری یک رقابت هیجان انگیز و بزرگ در سطح ملی نیز هستند. برگزاری نخستین دوره لیگ ملی زبان انگلیسی «پیروز» که امسال نخستین دوره خود را از سر خواهد گذراند و امید می رود به سرعت به یک رقابت فراگیر و مهیج در سح کشور بدل شود و با مدلی مشابه لیگ ها و رقابت های ملی در حوزه ورزش به یک رویداد علمی مهم در حوزه زبان انگلیسی تبدیل شود.

خانواده هیپو همچنین در حال معرفی زبان آموزان فعال هیپویی برای حضوری قدرتمند در یک رویداد بین المللی دیگر نیز هست. مسابقه بین المللی بازیافت که توسط ارمنستان برگزار می شود و هیپویی های ایران تلاش می کنند با تیمی قدرتمند در این رویداد بین المللی شرکت کنند. در کنار این موارد باید حضور فعال در چالش جهانی «گفتگو» و کمپین ویدیویی انجمن جهانی هیپو را نیز اضافه کرد.

در چالش گفتگو که توسط هیپو مالزی راه اندازی شده نوجوانان هیپویی از کشورهای مختلف در یک ارتباط زنده تصویری بزرگ کنار هم قرار می گیرند و پیرامون موضوعات مورد علاقه به گفتگو و تبادل نظر می پردازند. اتفاق جالبی که می تواند به رشد توانایی زبان انگلیسی زبان آموزان و بهبود کیفیت speaking آنها کمک شایان توجهی کند. در کمپین ویدیویی انجمن جهانی هیپو نیز شرکت کنندگان در المپیاد جهانی هیپو در ویدیوهای یک دقیقه ضمن معرفی خود، موسسه آموزشی، شهر و کشورشان از تجربه یا انگیزه خود برای حضور در رویداد جهانی هیپو سخن می گویند.

حالا خانواده چند هزار نفری هیپو در ایران عزیز یک جمعیت بزرگ است که با تعدد برنامه ها و فعالیت هایش به یک گروه فعال در عرصه فراگیری زبان انگلیسی و توسعه علمی و اجتماعی نوجوانان عزیز و پرتلاش ایران تبدیل شده است. اتفاق بزرگی که حالا با فعال بودن پنج پروژه بصورت همزمان یعنی:

1- تدارک ثبت نام و حضور پرقدرت در المپیاد 2023 هیپو

2- تدارک برگزاری لیگ ملی زبان انگلیسی پیروز

3- چالش گفتگوی هیپویی های کشورهای مختلف (با مدیریت هیپو مالزی)

4- تدارک حضور قدرتمند خانواده هیپو ایران در مسابقه بین المللی بازیافت (با مدیریت ارمنستان)

و 5- کمپین ویدیویی انجمن جهانی هیپو

روزهای پایانی سال 1401 خورشیدی را برای خانواده هیپو ایران به روزهایی پرترافیک تبدیل کرده است.

امید می رود با تدارک برنامه های متنوع علمی و توسعه ای خانواده بزرگ هیپو ایران شاهد رشد روزافزون زبان آموزان عزیز کشورمان باشیم.



 

TOP