هیپو ایران و تلاش در جهت توسعه خدمت رسانی به فرزندان میهن

تاریخ : 1401/12/13

رویداد بین المللی Hippo امسال شاهد چهارمین سال همراهی زبان آموزان ایرانی با این رویداد معتبر علمی است و خانواده بزرگ هیپو در سرتاسر جهان در تلاشند تا با تدارک مناسب مهیای حضوری قدرتمند در المپیاد 2023 هیپو شوند.

خانواده هیپو در ایران نیز همچون هیپویی های دیگر کشورها تلاش می کند معرفی شایسته ای از هیپو ارائه و ضمن آشنایی شمار بیشتری از کودکان و نوجوانان ایرانی با این رویداد معتبر فرصت همراهی زبان آموزان بیشتری را در این رویداد معتبر و مهم فراهم کند.

دفتر مرکزی هیپو در ایران نیز در همین راستا اقدام به انتشار فراخوان های لازم جهت اطلاع موسسات و فعالان حوزه آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور از برگزاری این رویداد نموده و آماده همکاری با موسسات آموزش زبان انگلیسی، مدارس و مراکز آموزشی مختلف است. نمایندگی مرکزی هیپو ایران که همزمان با هیپو خدمات دیگری از جمله خدمات علمی و آموزشی موسسه گیت هاوس اواردز، لیگ ملی زبان انگلیسی پیروز، باشگاه نخبگان زبان انگلیسی ایران و... را به علاقه مندان عرضه می کند آماده جذب همکار از میان موسسات علمی و آموزشی و نیز مدارس در استانها و شهرهای مختلف ایران عزیز است. در این راستا شرایط علمی، پشتیبانی و نیز شرایط مالی قابل توجهی تدارک دیده شده تا موسسات علمی و آموزشی کشورمان و البته زبان آموزان و مدرسین زبان انگلیسی از اقصی نقاط ایران در شرایطی مطلوب (برد- برد) از تجربه یک همکاری علمی چند جانبه بهره مند شوند.

در همین راستا هیپو ایران این امکان را فراهم کرده که هر یک از نمایندگان فروش خدمات موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران در شهرها و استانهای مختلف کشور بصورت مستقیم با موسسات آموزشی زبان انگلیسی و مدارس شهر و استان خود وارد تعامل کاری شده، به سمت توسعه هیپو گام بردارند و از آفرهای ویژه ای که موسسه پارسه برای چنین فعالیتهایی در نظر گرفته برخوردار شوند.

یکی از اقدامات مهم حمایتی که هیپو ایران در این زمینه در نظر گرفته پشتیبانی تمام وقت از همکاران خود در اقصی نقاط ایران عزیز است. تولید بسته های اطلاع رسانی و اقلام تبلیغاتی الکترونیک و پاسخگویی سریع به مراجعین در کنار تلاش در جهت رفع ایرادات احتمالی از جمله این اقدامات است.

امید می رود با تمهیدات اندیشیده شده شاهد توسعه روزافزون رویداد مهیج هیپو و در نهایت نیز افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان عزیز ایران در این عرصه علمی باشیم.

TOP