مدیر هیپو ایران: هیپو اعتبارش را از خانواده بزرگ هیپو دارد!

تاریخ : 1401/12/15

ارسطو قائدی مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه و مدیر هیپو ایران در گفتگوی زنده با صفحه اینستاگرام هیپو ایران با موضوع رویداد جهانی هیپو و المپیاد 2023 هیپو شرکت کرد و به تبیین زوایای مختلف این رویداد بین المللی پرداخت.

در این برنامه که  شنبه 13 اسفند بصورت زنده از صفحه اینستاگرام hippoiran.ir پخش شد مدیر هیپو ایران با اشاره به همراهی شمار زیادی از کشورها و زبان آموزان با این رویداد بین المللی گفت: اگر بخواهیم از اعتبار هیپو سخن بگوییم ابتدا باید بگوییم همراهی ده ها هزار نفر از بیش از 50 کشور غیرانگلیسی زبان دنیا خود محکم ترین سند اعتبار هیپو است. همچنین همراهی موسسه گیت هاوس اواردز انگلستان به عنوان پشتیبان علمی و طراح سوالات المپیاد هیپو نشانه دیگری از اعتبار بین المللی این رویداد است. به خصوص وقتی ببینیم موسسه گیت هاوس مورد تایید Ofqual است و فعالیت های علمی و آموزشی گسترده ای در عرصه بین المللی دارد. قائدی در بخش دیگری از سخنانش به کارکردهای هیپو اشاره کرد و هیپو را نه تنها یک عرصه رقابت مهیج علمی دانست که آن را بالاتر از رقابت صرف و در شکل یک فرصت اجتماعی مناسب برای توسعه ی دوستی ها میان کودکان و نوجوانان از اقصی نقاط دنیا توصیف کرد و در تشریح اهمیت این موضوع اظهار داشت مفهوم «رفاقت در عین رقابت» به عنوان آرمان مشترک خانواده بزرگ هیپو مطرح شده است؛ آرمانی که در برنامه ریزی های مجریان هیپو و رفتار زبان آموزان تجلی خواهد یافت.

ارسطو قائدی به جوایز جذاب المپیادهای هیپو نیز اشاره و کسب مقام های برتر سطوح مختلف هیپو و فرصت برخورداری از کمپهای آموزشی باکسمور انگلستان و دانشگاه میزو امریکا را نه تنها یک فرصت عالی برای زبان آموزان بلکه افتخاری برای موسسات آموزشی زبان انگلیسی توصیف کرد.

مدیر هیپو ایران با اشاره به توسعه خدمات هیپو در ایتالیا و بطور ویژه تلاشهای خانواده هیپو ایران در کشورمان گفت: هیپو را نباید به چشم یک رقابت فصلی و موقت دید بلکه خدمات جانبی همچون کمپهای تابستانه هیپو ایتالیا و هیپو ایران، بسته های علمی و آموزشی اختصاصی هیپو ایران، راه اندازی باشگاه نخبگان زبان انگلیسی ایران، مسابقات لیگ ملی زبان انگلیسی و دیگر خدمات تعریف شده حاکی از این است که هیپو تلاش می کند زبان آموزان هیپویی فرصت حرکت در مسیر رشد و توسعه را فراروی خود ببینند و المپیاد، تنها به عنوان بخشی از فرایند رشد زبان آموزان تعریف شود.

قائدی در این برنامه اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران فرهیخته و تلاشگر هیپو در شهرها و استانهای مختلف کشورمان شاهد یک معرفی کارآمد و در نتیجه گسترش خانواده هیپو در سرتاسر ایران عزیزمان باشیم.

 

TOP