اخرین مهلت ثبتنام هیپو2023

تاریخ : 1401/12/28

هیئت مدیره موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی المپیاد بین‌المللی هیپو در ایران 27 اسفند تشکیل جلسه داد تا درخصوص موضوعات اجرائی هیپو و رویدادهای جنبی این رویداد در سال 2023 بحث و تبادل نظر نموده به جمع بندی نهایی برسد.

در این نشست آخرین گزارشها از وضعیت ثبت نام زبان آموزان، فعالیتهای همکاران حوزه اجرایی و نمایندگیهای مجموعه در شهرستانهای مختلف کشور ارائه شد و وضعیت پیشرفت پروژه ها و رویدادهای جانبی المپیاد هیپو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیپو ایران ارسطو قائدی و بهادر قائدی در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران نمایندگیهای هیپو در شهرها و استانهای مختلف کشور از استقبال خوب زبان آموزان از این رویداد تشکر کردند. مدیران اجرایی و علمی هیپو ایران اظهار امیدواری نمودند با برگزاری موفق این رویداد و ارائه خدمات علمی و اجتماعی شایسته در قالب رویدادهای جنبی هیپو و موسسه پارسه پاسخگوی مشارکت گسترده زبان آموزان عزیز کشورمان در این رویداد بین المللی باشیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران در این نشست مقرر شد پایان اسفندماه پایان ثبت نام تلقی گردیده، این تاریخ تمدید نشود.

 

TOP