اعلام نتایج مرحله نخست هیپو ۲۰۲۳

تاریخ : 1402/02/16

 

نتایج مرحله نخست المپیاد جهانی هیپو در سال ۲۰۲۳ ساعاتی پیش اعلام شد و راه یافتگان مرحله دوم این المپیاد مشخص شدند.
در پایان مرحله اول (مقدماتی) تعداد ۱۷ نفر در سطح لیتل هیپو، ۹ نفر در رده هیپو ۱، تعداد ۱۱ زبان آموز هیپویی در سطح هیپو ۲، شمار ۱۵ نفر در رده هیپو ۳، تعداد ۱۰ نفر از هیپویی‌های سطح هیپو ۴ و در نهایت ۵ نفر از هیپویی‌های سطح ۵ با کسب حدنصاب لازم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را دریافت کردند.
ارسطو قائدی برازجانی مدیر هیپو ایران با اعلام این خبر افزود: هر یک از زبان آموزان عزیز هیپویی که نسبت به نتیجه کسب شده خود اعتراضی دارند ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت مراتب اعتراض خود را همراه با دلایل اعتراضشان از طریق ایمیل روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران به دست ما برسانند.
قائدی برازجانی افزود: مرحله نیمه نهایی المپیاد جهانی هیپو ۲۰۲۳ در کشورمان روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه بصورت همزمان در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و برازجان برگزار خواهد شد تا مشخص شود کدام عزیزان مستقیما راهی فینال رقابت‌ها خواهند شد و چه عزیزانی مجوز حضور در مرحله شانس مجدد (که بصورت مجتمع در ترکیه برگزار خواهد شد) را به دست می‌آورند.
مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه و مدیر هیپو ایران ضمن تقدیر از تلاشهای زبان آموزان شرکت کننده در مرحله نخست المپیاد جهانی هیپو در کشورمان از حمایتهای خانواده‌های ارجمند زبان‌آموزان که حمایت های شایسته‌ای از فرزندان پرتلاش میهنمان داشته و دارند تشکر کرد و افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای هم داشته باشیم از همکاران عزیزمان در موسسات و نمایندگیهای هیپو در نقاط مختلف ایران عزیز که در راه شکل گیری یک رقابت مهیج و عادلانه میان فرزندانمان تلاش کردند.
ارسطو قائدی برازجانی خاطرنشان کرد: پایان رقابت هیپویی برای هیچ‌یک از شرکت کنندگان در این رویداد پایان راه نیست بلکه همه‌ی فرزندان تلاشگر هیپویی‌مان کماکان زیر چتر حمایت علمی هیپو در کشورمان قرار دارند و با ادامه‌ی حضور در خانواده‌ی بزرگ هیپو ایران همراه با هم و با کمک یکدیگر مسیر رشد دانش زبان انگلیسی خود را طی خواهند کرد. مدیر نمایندگی مرکزی هیپو در ایران در پایان گفتگوی خود با روابط عمومی موسسه خلاقیت پارسه و هیپو ایران اظهار امیدواری کرد خانواده بزرگ هیپو در کشورمان روز به روز شاهد رشد بیش از پیش زبان آموزان همراه باشد و دانش زبان انگلیسی در ایران عزیز همواره در جهت ارتقای کمی و کیفی حرکت نماید.

  • نشانی ایمیل روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی مرکزی هیپو ایران:
    pr.hippoiran@gmail.co
  • دانش آموزان هیپویی میتوانند جهت مشاهده نتایج آزمون بر لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hippoiran.ir/download 

TOP