مرحله نیمه نهایی المپیاد جهانی هیپو 2023 در ایران/ زمان و محل های برگزاری

تاریخ : 1402/02/18

بر اساس برنامه اعلامی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی مرکزی هیپو در ایران مرحله دوم (نیمه نهایی) المپیاد جهانی هیپو روز جمعه 22 اردیبهشت ماه در کشورمان برگزار خواهد شد. در مرحله نخست این رقابت مهیج حدود 700 زبان آموز در سطوح مختلف هیپویی با هم به رقابت پرداختند که با پایان این دور تعداد 67 نفر برگزیده از میان آنها با کسب حدنصاب لازم به دور دوم راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی المپیاد جهانی هیپو با حضور 17 زبان آموز در سطح Little برگزار خواهد شد؛ 9 زبان آموز در سطح هیپو 1، تعداد 11 زبان آموز در سطح هیپو 2، شمار 15 نفر در سطح هیپو 3 حضور خواهند داشت و به ترتیب ده و پنج زبان آموز نیز در دو سطح هیپو 4 و هیپو 5 به رقابت ادامه خواهند داد.

مرحله نیمه نهایی در مراکزی معدود و کمتر از مرحله نخست برگزار می شود و صرفا شهرهای تهران، برازجان، شیراز، اصفهان و تبریز میزبانی این مرحله را بر عهده خواهند داشت.

محل برگزاری این مرحله از رقابتهای رویداد جهانی زبان انگلیسی هیپو که از ساعت 9 تا 11 جمعه هفته جاری برگزار می شود بدین شرح است:

۱-  استان تهران)

نشانی محل برگزاری: تهران- فرمانیه – خیابان لواسانی غربی- روب به روی آبکوه چهارم- پلاک ۲۰۰- دبستان شکوفا

2- استان بوشهر)

نشانی محل برگزاری: برازجان- تقاطع ۱۷ شهریور- خیابان سمیه- زبانسرای حافظ (قائدی)- دفتر مرکزی موسسه خلاقیت جوانان پارسه

3-  استان فارس)

نشانی  محل برگزاری: شیراز- میدان احسان- بلوار پرستار- بعد از بیمارستان بعثت- نبش خیابان شهید بانشی- روبروی مجتمع نگین- مجتمع آموزشی ایده‌آل پارسی

 

4-  استان اصفهان)

نشانی محل برگزاری: خیابان فلسطین- روبروی ساختمان بانک ملی- موسسه شکوه تربیت

۵-  استان آذربایجان شرقی)

نشانی محل برگزاری: تبریز، کوی جانفشان، نبش کوچه یاسمن ۱، آموزشگاه افرا

گفتنی است مرحله نیمه نهایی المپیاد جهانی هیپو 2023 در دو مهارت خوانداری و نوشتاری و تنها به صورت حضوری در مراکز یاد شده برگزار می شود و تمامی نفرات راه یافته به این مرحله فارغ از اینکه در مرحله نخست المپیاد بصورت حضوری یا آنلاین مشارکت داشته اند در این مرحله از رویداد جهانی هیپو آزمون خود را بصورت حضوری برگزار خواهند کرد.

 

TOP