پایان بررسی مجدد اوراق و اعلام نتایج اعتراضات مرحله اول 2023

تاریخ : 1402/02/19

نتایج مرحله نخست المپیاد جهانی هیپو 2023 پانزدهم اردیبهشت ماه اعلام شد تا نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی معرفی شوند. پس از اعلام نتایج از سوی انجمن جهانی هیپو، شماری از شرکت کنندگان اعتراضات خود نسبت به نتایج اعلام شده را از طریق ایمیل روابط عمومی موسسه یا مسر ارتباطی مستقیم مسئول روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه اعلام و خواستار بررسی مجدد در این زمینه شدند. اگرچه همزمان با انتشار خبر اعلام نتایج، مهلت 24 ساعته ای برای ثبت اعتراضات در نظر گرفته شد اما در راستای حفظ سلامت آزمون و امانت داری، تمامی اعتراضات وصول شده طی 72 ساعت پس از نشر خبر به انجمن جهانی هیپو منعکس شد و پس از بررسی مجدد اوراق، نتایج بازبینی شده و نهایی به این موسسه اعلام گردید.

از آنجا که روند تصحیح پاسخ برگها بصورت سیستمی صورت گرفته برخی مغایرت های جزئی تنها به دلیل برخی خدشه ها در برگه پاسخنامه ها بوده که در تصحیح مجدد (بصورت دستی) از این خدشه ها (با همکاری انجمن جهانی هیپو) صرف نظر گردید.

با اعلام روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و دفتر مرکزی هیپو ایران، از آنجا که نتایج نهایی اعلام شده در فهرست نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی تغییری ایجاد ننموده و روز جمعه 22 اردیبهشت ماه مرحله نیمه نهایی این رویداد برگزار خواهد شد لذا نتایج اعلامی قطعی می باشد و موضوع پایان یافته تلقی می شود.

داوطلبین میتوانند جهت نتایج نهایی المپیاد به لینک زیر مراجعه کنند :

https://www.hippoiran.ir/download

 

TOP