رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایران در گفتگو با مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه: از همه ظرفیتهای موجود برای خدمت به جامعه علمی کشور بهره می بریم

تاریخ : 1402/02/27

ارسطو قائدی برازجانی مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه و مدیر اجرایی نمایندگی مرکزی المپیاد جهانی هیپو در ایران با دکتر عبدی پور رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایران دیدار کرد. در این دیدار که در محل سازمان جهاد دانشگاهی ایران در تهران برگزار شد مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه ضمن تشریح فعالیت های این موسسه در حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی از المپیاد جهانی هیپو به عنوان یک رویداد ویژه که علاوه بر شناسایی نخبگان زبان انگلیسی می تواند به رشد و توسعه و نیز استانداردسازی آموزش های این حوزه کمک کند نام برد و خدمات جانبی این رویداد علمی را تشریح کرد. قائدی برازجانی با بیان این نکته که زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک اهالی علم و فرهنگ در جهان می تواند ابزار مناسبی برای برقراری ارتباط موثر و رشد جامعه علمی کشور و نیز اشاعه فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی ما در سطح بین المللی باشد افزود: با چنین نگاهی، حرکت در مسیر رشد و توسعه دانش و آموزش زبان انگلیسی در واقع کمک به همه ی اهالی علم، فرهنگ و هنر در کشور عزیزمان است. مدیر اجرایی نمایندگی مرکزی رویداد جهانی هیپو در ایران همچنین خواستار توسعه روابط علمی و اجرایی طرفین و گسترش همکاری ها در راستای خدمت به جامعه علمی کشور شد.

دکتر عبدی پور رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایران نیز ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل موسسه خلاقیت جوانان پارسه، کمک و مشارکت در فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی را از جمله مهمترین رسالت های جهاد دانشگاهی برشمرد و افزود جهاد دانشگاهی از همه ظرفیت های موجود خود برای خدمت به جامعه علمی کشور بهره خواهد برد زیرا معتقدیم رشد علم در سرزمین اسلامی و عزیزمان اصلی ترین زیربنای توسعه و پیشرفت ایران عزیز است.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایران در این گفتگو از آمادگی این سازمان برای همکاری، تفاهم و تعامل در زمینه برگزاری استاندارد و متمرکز آزمون در کشور خبر داد زیرا برگزاری چنین رویدادهای علمی می تواند زمینه ساز شناسایی نخبگان علمی و کمک به رشد استعدادهای درخشان کشور در حوزه های مختلف علمی باشد.

در این نشست درخصوص موارد متعددی از جمله همکاری دوجانبه در برگزاری استاندارد و هماهنگ المپیاد هیپو 2024 بصورت متمرکز در مراکز استانها بحث و تبادل نظر شد و توافقاتی حاصل گردید.

 

TOP