جوایز المپیادهیپو 2023اعلام شد

تاریخ : 1401/08/02

المپیاد بین‌المللی هیپو امسال نیز طبق سنت سالیان اخیر میدان رقابت سخت اما دوستانه‌ی زبان‌آموزان بیش از ۶۰ کشور جهان خواهد بود تا آموزش‌ها و دانش زبان انگلیسی خود را در رقابتی معتبر و در تراز جهانی محک بزنند.
با نگاهی به نتایج شرکت‌کنندگان کشورمان در دوره‌های اخیر می‌توان امید داشت امسال شاهد درخشش بیش از پیش زبان‌آموزان ایرانی باشیم.
بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و به نقل از دفتر مرکزی هیپو در ایتالیا در المپیاد امسال برای قدردانی از تلاش شرکت‌کنندگان جوایز جذابی در انتظار نفرات برتر این المپیاد خواهد بود.
بر اساس این گزارش حائزین رتبه دوم سطوح Hippo 4، Hippo 5  یک دیپلم کامل آنلاین Mizzou K-12 دریافت خواهند کرد.
همچنین تخفیف 50 درصدی کمپ تابستانی هیپو در انتظار کسانی است که رتبه دوم Little Hippo، 1، 2، 3 و  را در هیپو ۲۰۲۳ کسب می‌کنند.
اماجوایز جداب‌تر  ویژه‌ی نفرات اول المپیاد خواهد بود. جایی که زبان‌آموزان کشورمان می‌توانند با تلاشی مضاعف و قرار گرفتن در جایگاه قهرمان سطح انتخابی خود در المپیاد جهانی هیپو برنده‌ی یکی از جوایز جذاب باشند.
برای این قهرمانان جوایزی همچون:
بلیط طلایی باکسمور شامل اقامتی دو هفته ای در یکی از کالج های آموزشی باکسمور  (شامل شهریه، اقامت، گشت و گذار، وعده های غذایی و ترانسفر فرودگاهی) برای نفرات اول سطوح هیپو 3، 4 و 5 در نظر گرفته شده است.

برندگان Hippo 1، 2،  نیز یک هفته اقامت در کمپ تابستانه هیپو جایزه خواهند گرفت.
این کمپ به طور کامل شامل اسکان، غذا و فعالیت های مربوطه خواهد بود و برندگان کافی است فقط خود را به محل کمپ برسانند.
شایان ذکر است به همه داوطلبانی که در آزمون های دور نهایی موفق شوند حداقل امتیاز 55٪ را دریافت کنند یک گواهی معتبر بین‌المللی زبان انگلیسی از موسسه جهانی Gatehouse awards اعطا می شود

TOP