*عبور آسان از مرزهای جغرافیایی با آزمونهای Classic بین‌المللی گیت‌هاوس*

تاریخ : 1401/08/05

قرن ۲۱ را به حق، عصر ارتباطات و شکل‌گیری دهکده جهانی نامیده‌اند؛ روزگاری که  در آن مرزهای جغرافیایی دیگر معنا و مفهوم دهه‌ها و سده‌های گذشته را از دست داده‌اند و تبادل فرهنگ، دانش، تخصص‌ها و مبادلات سرمایه‌ای به جریانی سیال و روان بین ملت‌ها تبدیل شده است.

در روزگار کنونی مهاجرت، سفرهای تفریحی کوتاه مدت سیاحتی و البته اقامت میان‌مدت یا بلندمدت تجاری، تحصیلی، پژوهشی و شغلی به یک امر معمولی میان ملت‌ها تبدیل شده و ایران ما نیز از این قاعده‌ی جهان‌شمول مستثنی نیست. در تمامی این فرایندهای اجتماعی و فردی، وجود یک زبان مشترک و مورد قبول عموم میان جامعه‌ی پذیرنده و شهروندان مهاجر یا مسافر امری بدیهی است؛ دقیقا همان نقشی که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی و محبوب بر عهده گرفته است و البته که این زبان پس از آموزش به متقاضیان در کشورهای مختلف نیازمند همسان‌سازی و یک استاندارد بین‌المللی است تا کارکردی فراتر از مرزهای جغرافیایی بیابد.

موسسه‌ی گیت‌هاوس اواردز انگلستان یکی از موسسات معتبر علمی- آموزشی دنیاست که برای پاسخگویی به همین نیاز فعالیت می‌کند و خدمات علمی معتبری در زمینه تایید اموزه‌های زبان انگلیسی زبان‌آموزان بر مبنای استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌نماید.

آزمونهای کلاسیک موسسه گیت هاوس، راه آسانی برای بین المللی کردن آموزه های زبان انگلیسی

این موسسه با طراحی آزمانهای cadet در رده‌ی سنی خردسالان و آزمونهای classic ویژه‌ی بزرگسالان اقدام به سنجش آموخته‌های زبان‌آموزان و اعطای گواهینامه‌هایی می‌کند که دانش‌ زبان انگلیسی متقاضی را با یک تاییدیه بین‌المللی همراه می‌سازد. آزمونهای کلاسیک که در شش سطح علمی از a1 تا c2 و بر مبنای استاندارد معتبر CEFR طراحی شده‌انn و ضمن دارا بودن تاییدیه ofqual، نیاز زبان‌آموزان به مدرکی معتبر و قابل ارائه به مراکز کاریابی، موسسات علمی و دانشگاهی، شرکت‌ها و دولت‌های مختلف را برطرف می‌سازد؛ مدرکی که گواه رعایت استاندارد‌های مورد تایید اتحادیه اروپا و به‌روز بودن آموزش‌های زبان انگلیسی متقاصی است.

موسسه خلاقیت جوانان پارسه به عنوان نماینده رسمی و انحصاری موسسه گیت‌هاوس در ایران این امکان را برای هموطنانمان فراهم نموده تا پیش از عزیمت به دیگر کشورها با اهداف مختلف تجاری، علمی، شغلی و یا اقامت نسبت به دریافت مدرک زبان انگلیسی مورد تایید نهاد‌های مقصد خود اقدام نمایند و با خاطری آسوده به سمت اهداف خود پرواز کنند.

اطلاعات کاملی از آزمون‌های موسسه گیت‌هاوس اواردز در سایت رسمی این موسسه بارگذاری شده و پایگاه اینترنتی موسسه خلاقیت جوانان پارسه می‌تواند به شما کمک کند این مسیر بلند را در حداقل زمان طی کنید.

برای ورود به مسیر نام‌نویسی در آزمونهای *classic iesol* موسسه‌ی گیت‌هاوس *اینجا* کلیک کنید!

 

TOP