معرفی موسسه علمی- آموزشی Gatehouse Awards انگلستان

تاریخ : 1401/08/11

ضرورت همسان سازی تحصیلات و مدارج علمی کسب شده در هر کشور با استانداردهای روز بین‌المللی به امری اجتناب ناپذیر در دنیای امروز تبدیل شده است. موضوعی که می‌تواند فعالیت بی‌دغدغه شهروندان در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی را همراه داشته باشد. موسسه خلاقیت جوانان پارسه با اخذ نمایندگی موسسه گیت هاوس اواردز انگلستان در کنار نمایندگی المپیاد جهانی هیپو تلاش دارد خدمتی شایسته در همین زمینه به زبان‌آموزان عزیز ایرانی ارائه کند.
در این مجال همراه شما هستیم و قدم به قدم نکاتی را برایتان توضیح خواهیم داد تا شما شناخت کافی از موسسه، خدمات و محصولات ما در ایران پیدا کنید و انتخابی صحیح و مبتنی بر نیاز خود داشته باشید.
موسسه خلاقیت جوانان پارسه (زبانسرای حافظ/ قایدی) با بیش از سی سال سابقه در حوزه آموزش زبان انگلیسی نمایندگی انحصاری المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو ایتالیا و همچنین نمایندگی موسسه Gatehouse Awards انگلستان در ایران را بر عهده دارد. این نمایندگی -با افتخار- ده ها موسسه اموزشی زبان انگلیسی در سراسر ایران را به عنوان همکار، بازوی علمی-اجرایی و شریک کاری در کنار خود دارد.
اما  موسسه Gatehouse Awards چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد؟
موسسه Gatehouse Awards موسسه‌ای بین‌المللی واقع در انگلستان است که آزمون های بین‌المللی زبان انگلیسی مبتنی بر CEFR و همچنین دوره‌های بین‌المللی تربیت مدرس زبان انگلیسی (TEFL) را در سراسر دنیا برگزار می‌کند و مورد تایید مراکز علمی سراسر جهان است.
https://gatehouseawards.org/
در لینک فوق می‌توانید اطلاعات کاملی از موسسه GA را مطالعه کنید و لوگوی زبانسرای قایدی به عنوان همکار و نماینده رسمی آن موسسه در ایران را ببینید و بیشتر با خدمات و محصولات آنها آشنا شوید.
این موسسه مورد تایید Ofqual انگلستان است؛ Ofqual سازمانی است که تمامی مدارک و دوره‌های علمی معتبر را تایید می‌کند.
https://register.ofqual.gov.uk/Search?category=Organisations&query=Gatehouse
برای آشنایی بیشتر با سیستم Ofqual می‌توانید لینک فوق را مشاهده و حتی با موسسات و دانشگاه‌های شناخته شده انگلستان مقایسه کنید به طور مثال در لینک:
https://register.ofqual.gov.uk/Search?category=Organisations&query=Cambridge
می‌توانید وضعیت اعتبار کمبریج را در ofqual بررسی کنید.
* در پایان این بخش آدرس سایت‌های مرتبط با موسسه‌ی خلاقیت جوانان پارسه (قایدی) را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

http://parsehinst.ir/
http://www.hippoiran.ir/
https://hippo-olympiad.org/

پیش از این در خصوص مدرک TEFL و آزمون‌های Classic موسسه بین‌المللی Gatehouse Awards برای شما توضیحاتی ارایه کرده‌ایم.
طی روزهای آینده درخصوص خدمات قابل ارائه موسسه خلاقیت جوانان پارسه باز هم با شما سخن خواهیم گفت.

روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و دفتر مرکزی GA و المپیاد جهانی زبان "هیپو" در ایران
 


 

TOP