نشست سالانه2023 هیپویی ها در شیراز بر گزار می شود

تاریخ : 1401/08/19

 

المپیاد جهانی زبان انگلیسی هیپو در ایران چند سالی است مسیر خود را به خوبی پیدا کرده و در مسیر رشد قرار گرفته است. مسیری که به زبان آموزان کشورمان کمک می کند دانش زبان انگلیسی خود را با استانداردهای روز جهانی در این حوزه هماهنگ کنند و خود را در رقابتی جانانه با شرکت کنندگانی از سراسر دنیا محک بزنند.

این اتفاق مرهون تلاش و همکاری جمعی شمار زیادی از آموزشگاه ها و کارشناسان حوزه آموزش زبان انگلیسی در کشورمان است که طی یک تلاش دست جمعی در مسیر خدمت به کودکان و نوجوانان کشورمان فعالیت می کنند.

از آنجا که المپیاد هیپو 2023 اخیرا روند فعالیت خود را آغاز کرده و همکاران هیپو کم کم خود را مهیای پذیرش متقاضیان شرکت در رقابت امسال می کنند موسسه خلاقیت پارسه و زبانسرای حافظ (قائدی) به عنوان نماینده مرکزی این المپیاد در ایران در صدد برگزاری نشست سالانه خود در روزهای ابتدایی آذرماه سال جاری است. نشستی که قرار است در شهر شیراز برگزار گردد و در آن در خصوص دوره گذشته این المپیاد بحث و گفتگو شود و البته روندها و برنامه های دوره جدید المپیاد مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و به نقل از ارسطو قائدی مدیر نمایندگی مرکزی المپیاد هیپو در ایران، نمایندگیهای هیپو در سرتاسر کشور و افتخارآفرینان المپیاد 2022 هیپو در نشست آذرماه 1401 میهمان موسسه خلاقیت جوانان پارسه خواهند بود تا با همفکری و هماهنگی بیش از پیش روند اجرایی دوره جدید المپیاد جهانی هیپو در کشورمان پیش برود.

TOP