به‌روزرسانی سایت هیپو، تلاشی برای ارتقای کیفیت اجرایی المپیاد ۲۰۲۳ در ایران

تاریخ : 1401/08/21

برگزاری المپیاد جهانی هیپو طی سالیان گذشته

برگزاری المپیاد جهانی هیپو در ایران تجربه جدیدی است که سالهای زیادی از آن نمی گذرد. در این زمینه لازم است در تمامی مراحل اجرایی کار اعم از ثبت‌نام، برگزاری یا دریافت پاسخنامه‌های داوطلبان شرایط به گونه ای پیش برود که همکاران المپیاد و شرکت کنندگان کمترین سردرگمی و نگرانی را حس نکنند. گهگاه ممکن است مشکلاتی در زمینه تعامل با همکاران نمایندگی ها در برخی نقاط کشور رخ دهد و تاثیر منفی بر تعامل درون سازمانی هیپو در کشورمان برجای بگذارد. رفع این موارد در تمام ماه های گذشته در دستور کار موسسه خلاقیت جوانان پارسه قرار داشته و با تشکیل تیم‌های مشورتی و اجرایی پیگیری شده است.
ارسطو قائدی مدیر موسسه خلاقیت جوانان پارسه و مسئول نمایندگی مرکزی هیپو در ایران در این‌باره می‌گوید:
پس از ماه‌ها تلاش همکاران ارجمندمان در موسسه پارسه و گفتگوهای مفید و راهگشا با مشاورین و همکاران عملیات به‌روزرسانی سایت‌های اینترنتی هیپو ایران و موسسه پارسه به مراحل پایانی خود رسیده است.
قائدی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی هیپوایران افزود: با تکمیل شدن عملیات به روز رسانی پایگاههای اینترنتی موسسه شاهد بهبود کیفیت اجرایی مراحل مختلف المپیاد خواهیم بود و مراحل مختلف کار از اخذ نمایندگی و ثبت‌نام زبان آموزان گرفته تا برگزاری آزمون و انتقال پاسخنامه‌ها به دفتر مرکزی هیپو درایتالیا طبق یک ساز و کار منظم و پیش‌بینی شده انجام خواهد شد. وی اضافه کرد: اگرچه همواره در فعالیتهای اجرایی ممکن است مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای حادث و موجب اختلال در انجام امور شود اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا علاوه بر عدم تکرار مشکلاتی که ممکن است در گذشته در برخی موارد حادث شده باشد، خطاهای احتمالی آینده نیز در کمترین زمان ممکن مرتفع شود و روند کار دچار اختلال حاد نشود.
قائدی در پایان اظهار امیدواری کرد از این پس همکاران هیپو در نمایندگیهای سراسر کشور و نیز شرکت کنندگان المپیاد در نقاط مختلف ایران بدون دغدغه‌های جانبی بتوانند با المپیاد بین‌المللی هیپو همراهی کنند.

  •  

با مشکلاتی مواجه بوده که گ

TOP