تمام مراحل همراهی با هیپو در سایت تعریف شده است

تاریخ : 1401/08/22

دیروز در گزارشی به نقل از ارسطو قائدی مدیر موسسه خلاقیت جوانان پارسه خواندیم که امسال روند نام‌نویسی متقاضیان شرکت در المپیاد جهانی هیپو و نیز موسساتی که قصد اخذ نمایندگی موسسه خلاقیت جوانان پارسه را دارند به‌روزرسانی شده است.
درخصوص چگونگی فرایند ثبت‌نام در سال جاری ایمیل‌ها و تماس‌هایی دریافت کردیم که خواستار توضیحات بیشتری در این زمینه بودند. برای روشن‌تر شدن موضوع از مدیر روابط عمومی موسسه خواستیم توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کنند.
 مدیر روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران در این خصوص گفت: در آخرین به‌روزرسانی سایت hippoiran.ir تلاش کرده‌ایم همه‌ی مراحل ثبت نام متقاضیان و اعلام آمادگی همکاران جهت اخذ نمایندگی موسسه روند کاملا شفاف و روشنی داشته باشد تا عزیزان مراجعه کننده به سایت دچار سردرگمی نشوند. در این راستا زبان‌آموزان عزیز با مراجعه به سایت هیپو ایران و در صفحه اول این سایت می‌توانند با وارد شدن به بخش ثبت‌نام که در ادامه‌ی یادداشت معرفی هیپو آمده مراحل ثبت نام خود را طی کنند و با بارگذاری اطلاعات و مدارک خواسته شده فرایند نام نویسی خود را انجام دهند.
همکاران عزیزمان در شهرها و مناطق مختلف کشور نیز می‌توانند در پنجره‌ی فهرست 👈🏻 ثبت نمایندگی مراحل مختلف ثبت درخواست اخذ نمایندگی را مشاهده و به انجام برسانند.
مدیر روابط عمومی هیپو ایران تاکید کرد درخواست‌های رسیده در کمترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهد شد تا فرایند پیوستن همراهان به المپیاد ۲۰۲۳ با سرعت مطلوبی انجام بگیرد و خللی در روند کار ایجاد نشود. وی در پایان افزود تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله بازه‌های سنی سطوح مختلف هیپو ۲۰۲۳، برنامه زمان‌بندی آزمون‌ها، هزینه‌ها، شرایط اخذ نمایندگی و... بطور کامل در سایت قرار دارد و از ابتدای آذرماه در دسترس عموم مراجعین خواهد بود.
 
 
 
 


 

TOP